Jak można uzupełnić organizm w kwasy omega-3?

Jedną z możliwości jest spożywanie tłustych ryb, takich jak makrela, łosoś czy śledź. Jednak nasze oceany są obecnie zanieczyszczone, a stworzenia morskie, takie jak ryby, są niestety skażone zanieczyszczeniami. Potrzebujesz również stosunkowo dużych ilości ryb, aby uzyskać zalecaną dawkę 2.000 mg omega-3 dziennie. Konkretnie będzie to 100 g śledzia, 250 g łososia lub 1,5 kg pstrąga – codziennie. Inne źródła omega-3 to olej lniany, nasiona chia i orzechy włoskie. Jednak te roślinne źródła omega-3 zawierają tylko kwas tłuszczowy omega-3 ALA. Tylko 0,5-10% z tego jest przekształcane w ważne morskie kwasy tłuszczowe omega-3 EPA i DHA. EPA i DHA w szczególności mają więcej pozytywnych właściwości niż roślinny kwas tłuszczowy omega-3 ALA. Wszystkie produkty NORSAN Omega-3 są oczyszczone z PCB, zanieczyszczeń i metali ciężkich oraz są bogate w EPA i DHA. Oleje z ryb i alg NORSAN o wysokiej dawce i jakości są dobrą i bezpieczną alternatywą dla bezpiecznego spożycia wysokiej jakości morskich kwasów tłuszczowych omega-3